Przywództwo systemowe (skuteczność, wydajność i komfort pracy) – szkolenie Warszawa

Przywództwo systemowe.
Jak podnieść skuteczność, wydajność i komfort pracy nawet trzykrotnie.
Śniadanie biznesowe dla średnich i dużych organizacji.
***
Postęp technologiczny sprawia, że świat, który znamy odchodzi do bajek. Żyjemy w świecie VUCA: niestabilnym, niepewnym, złożonym i niejednoznacznym.

Co ciekawe, w tych realiach nie tylko można przetrwać – można sprawić, że będą one komfortowym miejscem pracy, gdzie działamy skuteczniej i wydajniej. Nawet trzykrotnie w porównaniu do powszechnych obecnie praktyk. Jak to jest możliwe?

Zapraszamy na spotkanie podczas którego:
• Opowiemy o trendach społeczno-gospodarczych, które zmieniają rzeczywistość i mają największy wpływ na człowieka. O szansach i ograniczeniach dla liderów, zespołów i organizacji.
• Przedstawimy podejście ramowe integrujące bardzo dobre praktyki biznesowe: zrównoważoną kartę wyników (BSC), zwinne podejście projektowe (Agile/Scrum/Lean), ekonomię behawioralną, podejście systemowe i gospodarkę opartą o zasoby.
• Pokażemy przykładowe narzędzia i podzielimy się doświadczeniami z wdrażania paradygmatu przywództwa systemowego w programy rozwoju liderów, zespołów i transformacji organizacji.

Po prezentacji opowiemy o ofercie współpracy społecznej i biznesowej.

Gwarantujemy satysfakcję – rozczarowanym zwrócimy koszty biletu.

Zapraszamy:
• Właścicieli firm rodzinnych.
• Dyrektorów i dyrektorów zarządzających.
• HR Biznes Partnerów i trenerów wewnętrznych.

Data: 15 czerwca 2018 (piątek), godz. 08:15-10:30

Miejsce:
Sala „Biblioteka”
Centrum Konferencyjne
ul Zielna 37, 00-108 Warszawa
(metro Świętokrzyska)

Agenda:
08:15-08:30: Rejestracja
08:30-10:00: Przywództwo systemowe – podejście ramowe i studium przypadku.
10:00 – 10:30: Oferta współpracy społecznej i biznesowej.

Bilet: 300zł + VAT (rejestracja i zakup przez www.evenea.pl)

Organizator spotkania: EI Polska

Prowadzący spotkanie:

Tomasz Dzida: lider zespołu, coach, trener zmiany, audytor, przedsiębiorca społeczny
„Posiadam 18 lat doświadczenia zawodowego w sektorze finansowym, w tym 13 lat w kierowaniu zespołami stałymi i projektowymi. Od 7 lat zajmuję się rozwojem umiejętności przywódczych i zespołów, za co zostałem wyróżniony na międzynarodowej konferencji w Londynie. Od pięciu lat współtworzę metodykę, narzędzia i programy wspierające rozwój liderów i przedsiębiorców.”

Aleksandra Demko: trenerka biznesu, coach, facylitatorka, edukatorka społeczna.
„Posiadam 7 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami oraz 12 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów rozwojowych dotyczących rozwoju umiejętności liderskich oraz budowania efektywnych zespołów. W swojej pracy zwracam dużą uwagę na równowagę zarówno osobistą, jak i w wymiarze społecznym.”

Opublikowane w