Szkolenie SPOCO® Puls w praktyce coacha, trenera i konsultanta.

Zapraszamy na szkolenie „SPOCO® Puls w praktyce coacha, trenera i konsultanta”.

Podczas szkolenia:
• Poznasz nowatorskie podejście do szybkiej diagnozy sytuacji projektu, inicjatywy społecznej lub samodzielnej działalności gospodarczej.
• Otrzymasz scenariusz, formularze i narzędzie do pracy indywidualnej. Nauczysz się jak je stosować, by jeszcze skuteczniej wspierać przedsiębiorcze osoby w rozwoju ich działalności biznesowej lub społecznej.
• Uzyskasz certyfikat ukończenia kursu z licencją na korzystanie z narzędzia przez rok, wpis do rejestru EI Polska oraz dostęp do grupy, która Cię wesprze we wprowadzeniu narzędzia do Twojej oferty biznesowej.

Metodyka SPOCO® integruje podejście coachingowe z dobrymi praktykami biznesowymi. W Polsce już blisko 300 osób doceniło jej intuicyjny charakter, formę i łatwość w przełożeniu na działanie.

Opis narzędzia:
• „SPOCO® Puls dla osoby indywidualnej” to narzędzie do prowadzenia ustrukturyzowanej analizy fundamentalnych obszarów sukcesu przedsięwzięcia. Skupia się na tych czynnikach, które najbardziej przyczyniają się do podniesienia komfortu, wydajności i skuteczności pracy.
• Sesja trwa 1,5h i może być przeprowadzana zdalnie lub osobiście.
• Wynikiem sesji jest raport podsumowujący kluczowe obszary odpowiedzialne za sukces przedsięwzięcia, wskazujący na posiadane zdolności i zasoby oraz potrzeby rozwojowe.

Raport i wizualizacja graficzna dają intuicyjny ogląd sytuacji i upewniają w decyzjach o następnych krokach, które stają się obszarem do współpracy z Tobą – coachem, trenerem lub konsultantem.

W ten sposób narzędzie uzupełni i wzmocni Twoją ofertę biznesową.

Dla kogo szkolenie:
• Szkolenie oferujemy praktykującym coachom, trenerom i konsultantom biznesowym, którzy współpracują z osobami prowadzącymi własne projekty lub działalność gospodarczą.

Ścieżka dydaktyczna:
Moduł I: Poznanie narzędzia – doświadczysz SPOCO® Pulsu na sobie.
Moduł II: Teoria – wprowadzenie do metodyki SPOCO®, SPOCO Pulsu® i studium przypadku. Praktyka – Przeprowadzisz 3 SPOCO® Pulsy i przygotujesz raporty pod okiem doświadczonego Trenera Zmiany SPOCO®

Szacowana ilość godzin szkoleniowych: 12h

Forma szkolenia:
• Materiały, sesje grupowe i indywidualne oraz superwizja prowadzone są zdalnie (on-line).
• Wykorzystujemy narzędzia do webinarów, telekonferencji i zamkniętą grupę szkoleniową na platformie Facebook.
• Szkolenie jest interaktywne – zawsze możesz zadać pytanie i uzyskać odpowiedź.

Termin szkolenia:
• Start 31 stycznia 2018.
• Przewidywany termin ukończenia: 20 marca 2018.
• Elastyczna formuła: termin sesji dopasowujemy do Twojej dostępności, wspieramy w przypadkach losowych.

Finansowanie:
• Całkowity koszt uczestnictwa wynosi 937,50zł (w tym VAT).

Rabaty, gwarancja satysfakcji, warunki specjalne:
• Możliwość zakupu w dwóch częściach: (i) poznanie narzędzia (koszt 300zł) oraz (ii) praktyka z superwizją (koszt 637,50zł).
• Rabat 140 zł (15 %) za wpłatę w całości przy zapisie.
• Gwarancja satysfakcji: jeśli po Module I (sesji SPOCO® Puls) zgłosisz reklamację, zwrócimy Ci wpłacone środki w całości
i nie bierzesz udziału w dalszym szkoleniu.
• Skontaktuj się z nami jeśli nie stać Cię obecnie, by sfinansować szkolenie. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

Trenerzy wiodący:
• Aleksander Szojer – konsultant i coach specjalizujący się w rozwijaniu menadżerów i przedsiębiorców oraz prowadzeniu programów transformacji dla dużych przedsiębiorstw. Ceniony za inspiracyjne podejście coachingowe oraz szkolenia mające natychmiastowe przełożenie na praktykę. Pracował w Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Luksemburgu, Szwecji, Estonii, Niemczech oraz Afryce.
• Tomasz Dzida – posiada 18 lat doświadczenia zawodowego w sektorze finansowym, w tym 13 lat w kierowaniu zespołami stałymi i projektowymi. Od 7 lat zajmuje się rozwojem umiejętności przywódczych i zespołów, za co został wyróżniony na konferencji w Londynie. Od 5 lat współtworzy metodykę SPOCO®, narzędzia i programy wspierające przedsiębiorczość i przedsiębiorczą kulturę pracy. .

Trenerzy wspierający: certyfikowani Trenerzy Zmiany SPOCO®.

Opiekun projektu: Rafał Rodak

Zapisy:
• Zgłoś chęć udziału do Rafał Rodak i otrzymasz informację jak dokonać rezerwacji miejsca.
• Decyduje kolejność zgłoszeń.
• Potwierdzamy rezerwację po dokonaniu wpłaty.

Dodatkowe informacje o SPOCO®:
• Skrót SPOCO® wywodzi się z myśli przewodniej naszego podejścia, że „Sukces jest efektem inwestycji w ludzi, organizację, społeczność i ofertę” (Success is the outcome of investing in People, Organization, Community and Offer).
• Nasza metodyka opiera się na diagnozie sytuacji (Puls), fundamentach przywództwa (Lider) oraz przeprowadzaniu zmian w krótkich okresach czasu (100 Dni). Pozwala osobom z pomysłem bezpieczniej wystartować, zespołom poprawić komfort, wydajność i skuteczność pracy a organizacjom stać się mniej strukturalne a bardziej zwinne i systemowe.
• W SPOCO® zintegrowaliśmy dobre praktyki prowadzenia działalności gospodarczej – zrównoważoną kartę wyników, zwinne metody zarządzania projektami i ekonomię behawioralną.
• Po ukończeniu kursu masz możliwości dalszego rozwoju zawodowego w naszej metodyce i zostania Trenerem Zmiany SPOCO®.
• SPOCO® jest zarejestrowaną marką, której właścicielem jest firma Vision Seed CCM z Wielkiej Brytanii. Organizatorem szkolenia w Polsce jest firma EI Polska sp. z o. o.

Jak odnowić licencję za rok:
• Wykonać co najmniej 3 Pulsy w ciągu 12 miesięcy (złożenie oświadczenia o ilości wykonanych Pulsów).
• Superwizja jednego Pulsu w celu odświeżenie i potwierdzenie kompetencji.
• Opłata administracyjna za odnowienie licencji i wpisu w rejestrze certyfikacji.

Masz pytania? Napisz do Rafał Rodak lub do EI Polska. Zapraszamy!