Firmy bez opowieści, bez ciekawej dobrze przyrządzonej narracji, mają mniejszą wartość rynkową – mówi Eryk Mistewicz, autor strategii marketingu narracyjnego, wykorzystywanej w promocji firm i osób, od wielu lat zajmujący się marketingowymi nowościami i narzędziami komunikacyjnymi 2.0
Jak więc zbudować tę wartość? Jak dotrzeć do klientów? Jak wyróżnić się spośród wielu innych dobrych na rynku? Temu będzie poświęcony warsztat, na który zapraszamy nie tylko początkujących przedsiębiorców chcących zbudować swoją markę, szukających dróg dotarcia do klienta, ale i tych, którzy potrzebują inspiracji, chcą coś zmienić, znaleźć nowe treści w tym co robią. Uczestnicy – Poszukają historii, które będą mogli wykorzystać w biznesie. Przyjrzą się wartościom jakie ich historie niosą i jak ich opisują. Poznają strukturę opowieści, która przyciągnie klientów.
Prowadząca: Magda Falkowska – Coach ACC ICF, certyfikowany trener ( Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys. Jan Robert Sołtys w Krakowie), absolwentka Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego Storytelling Succes of Business, praktyk metody Points of You, kreatywnego narzędzia rozwojowego bazującego na fotografii.
Zapisy u partnerow: Tyskie Krawaty w Biznesie oraz Tyskie Szpilki w Biznesie
SPOCO®
Prowadząca: Magda Falkowska – Coach ACC ICF, certyfikowany trener ( Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys. Jan Robert Sołtys w Krakowie), absolwentka Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego Storytelling Succes of Business, praktyk metody Points of You, kreatywnego narzędzia rozwojowego bazującego na fotografii.
Zapisy u partnerow: Tyskie Krawaty w Biznesie oraz Tyskie Szpilki w Biznesie