SPOCO® narzędziownik, czyli jak trwale podnieść komfort, wydajność i skuteczność pracy
Zapraszamy dyrektorów zarządzających i pracowników HR na poranną kawę połączoną z wymianą doświadczeń.
Podczas spotkania poznasz:
- Metodykę integrującą dobre praktyki przywództwa – zrównoważoną kartę wyników, zwinne metody zarządzania projektami i ekonomię behawioralną.
- Serię nawyków, rytuałów i soczewek, które poprawiają komfort, wydajność i skuteczność pracy nawet trzykrotnie.
- Studium przypadku jak rozwinąć lidera i zatroszczyć się o 9 kluczowych zachowań w zespole.
O podejściu SPOCO®:
- Nazwa pochodzi od założenia „Success is the outcome of investing in People, Organization, Community and Offer” / „sukces jest efektem inwestycji w ludzi, organizację, społeczność i ofertę”.
- Implementacja podejścia opiera się o potrzeby człowieka, w trosce o relacje wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- Narzędziownik to zestaw kart z technikami, które wspierają komunikację, budowanie relacji, planowanie i organizację pracy oraz przeprowadzanie zmian.
Właścicielem metodyki jest firma Vision Seed CCM Ltd. (Wielka Brytania). Na rynku polskim SPOCO® wdraża firma EI Polska Sp. z o.o.
Prowadzący:
Tomasz Dzida -lider zespołu, trener, coach, audytor, przedsiębiorca społeczny.
Posiada 18 lat doświadczenia zawodowego w sektorze finansowym, w tym 13 lat w kierowaniu zespołami stałymi i lotnymi, stacjonarnymi i zdalnymi. Od 7 lat zajmuje się rozwojem umiejętności przywódczych i zespołów, za co został wyróżniony na międzynarodowej konferencji w Londynie. Współtworzy narzędzia i programy pobudzające przedsiębiorczą kulturę pracy.
Data i godzina: 09 Października 2017 (poniedziałek), 8:30-10:30
Miejsce spotkania:
Biuro coworkingowe Sobusy
ul. Żurawia 26 lok. 10 (4. piętro),00-515 Warszawa
tel.: +48 22 4008772odaj opis wydarzenia